Is er en tool om comodo firewall te verwijden?

Wil graag alle bestanden van Comodo firewall verwijderen maar het lukt me niet, wie kan mij hier mee helpen,heb ook gelezen dat als je comodo gaat verwijderen alles kwijt bent .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als u naar configuratiescherm gaat en dan op programma's/programma verwijderen klikt ziet u een lijst met al uw programma's. Zoek Comodo op en dubbel klik er op. Dan is het programma van uw computer af. Ik hoop dat dit uw vraag heeft beantwoord.
(Sorry voor nette taal gebruik ;P) Rickiewars
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rickiewars bedankt voor jou reactie,het probleem is dat comodo nergens te vinden is alleen in programma files en daar kan ik het niet verwijdren omdat het in een andere map is geopend en ik weet niet waar kan het niet vinden.

Antwoorden (1)

Er is zeker een manier:

1. Druk op Start en zoek dan Uitvoeren en klik er dan op.
2. Typ: ''CMD.exe'' in Uitvoeren (Werkt hij niet? Schrijf .exe dan met hoofdletters)
3. Eenmaal in Opdrachtprompt (CMD.exe) typ daar de volgende command in:
NET STOP WINMGMT /Y en druk dan op Enter en typ daarna: EXIT in en dan druk je
nogmaals op Enter en sluit de Opdrachtprompt
4. Ga dan naar Computer > Lokaal Station C: > het mapje windows > het mapje
system32 > het mapje wbem en verwijder daarin het mapje Repository.
5. Herstart je computer

Dan zou hij weg moeten zijn...

Ik vind dat er wel een makkelijkere manier moet zijn voor het verwijderen van COMODO Firewall maar dit is nu de enige uitweg, maar.. dan is hij wel weg!

Succes! :)

Vragen mag altijd! Reageer als je iets niet snapt op dit antwoord en beschrijf je probleem en dan help ik je wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Typ ''CMD.exe'' zonder aanhalingstekens in Uitvoeren > dus CMD.exe
of druk op Start en zoek naar Opdrachtprompt