Is er en tool om comodo firewall te verwijden?

Wil graag alle bestanden van Comodo firewall verwijderen maar het lukt me niet, wie kan mij hier mee helpen,heb ook gelezen dat als je comodo gaat verwijderen alles kwijt bent .

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is zeker een manier: 1. Druk op Start en zoek dan Uitvoeren en klik er dan op. 2. Typ: ''CMD.exe'' in Uitvoeren (Werkt hij niet? Schrijf .exe dan met hoofdletters) 3. Eenmaal in Opdrachtprompt (CMD.exe) typ daar de volgende command in: NET STOP WINMGMT /Y en druk dan op Enter en typ daarna: EXIT in en dan druk je nogmaals op Enter en sluit de Opdrachtprompt 4. Ga dan naar Computer > Lokaal Station C: > het mapje windows > het mapje system32 > het mapje wbem en verwijder daarin het mapje Repository. 5. Herstart je computer Dan zou hij weg moeten zijn... Ik vind dat er wel een makkelijkere manier moet zijn voor het verwijderen van COMODO Firewall maar dit is nu de enige uitweg, maar.. dan is hij wel weg! Succes! :) Vragen mag altijd! Reageer als je iets niet snapt op dit antwoord en beschrijf je probleem en dan help ik je wel. Toegevoegd na 1 minuut: Typ ''CMD.exe'' zonder aanhalingstekens in Uitvoeren > dus CMD.exe of druk op Start en zoek naar Opdrachtprompt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100