Hoe kan ik muziek tussen mijn desktop laptop en iPhone laten synchroniseren?

Ik wil van alle kanten muziek kunnen syncen naar mijn Windows 8 laptop, Windows 7 Desktop en IPhone naar en van deze apparaten, is hier software voor of een of ander trucje?

Mvg Laurens

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De voor mij enige bekende methode om muziek te delen tussen je apparaten zonder ze te hoeven aansluiten is de iCloud (zie bron) hiermee kun je al je bestanden real-time uitwisselen op al je apparaten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geld dit alleen voor iTunes aankopen of ook voor eigen muziek bestanden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit geldt voor al uw bestanden die beschikbaar zijn in iTunes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus het zelfde concept als dropbox als het waren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beste antwoord in mijn ogen, maar het gaat hier om .flac muziek bestanden en via iCloud vervangt iTunes de muziek met muziek uit zijn eigen winkel. Dit zijn 192kbps .aac. Hartelijk bedankt voor uw reactie.
Mvg Laurens

Andere antwoorden (1)

Op alles iTunes installeren, en dan je muziekbibliotheek online zetten.