Niet denk ik. Win98 herkent de drivers voor win7 niet en win 98 is allang niet meer geactualiseerd...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je leest de vraag verkeerd.
Het gaat om een cdrom bedoeld voor windows 8, die de vraagsteller wil openen op een windows 7 pc.
Als jouw cd minimaal w98 vereist, draait het waarschijnlijk ook op w7. Doe de cd in speler en hij start automatisch. Als dit niet automatisch gebeurt, ga je naar de verkenner en klik je op de cd drive. Daar staan de bestanden die je Wilt openen. Als het bestand niet opent, dan druk je met jouw rechter-muis-knop op het bestand en kies je bij compatibiliteitsmodus kiezen voor uitvoeren als W98.