Waarom doet mijn You Tube Downloader (versie 4.7) het sinds eergisteren niet meer ??

Ik ben overigens niet de enigste met dit probleem, naar het schijnt.
Of weet iemand een ander goedwerkend download programma ??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.3K

Antwoorden (2)

Dit kan komen om dat Youtube hier beveiligingen voor maakt dat het downloaden onmogelijk maakt. programma makers moeten dan weer een nieuwe weg vinden om te zorgen dat het weer wel werkt..
ik zelf gebruik al een tijdje free video converter (http://www.dvdvideosoft.com/) deze heeft een youtubedownlaoder in zich. en hier mee heb ik eigenlijk nog nooit probleem gehad.
Je zou natuurlijk ook even kunnen wachten op een update van je huidig programma
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O.K. dankjewel !
Ik gebruik al een tijdje een mooie, snelle en online downloader... http://www.flvto.com/

Probeer maar eens
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga ik doen, bedankt !!