Wat heb je aan schrijfsoftware (zie link in uitleg)?

http://www.schrijvenonline.org/schrijfgids/schrijfsoftware

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik heb eens even na die site gekeken en het zijn over het algemeen nog al forse bedragen die ze voor de pakketten vragen.

Alleen yWriter wordt gratis aangeboden. Ik zou het downloaden en testen bevalt het kun je wellicht kijken of er trailversies zijn van duurde pakketten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen filmmaker begint aan een film zonder eerst een story book te hebben gemaakt. 'Schrijven' is niet het neerpennen van woorden, maar vooral het ontwikkelen van een story book voor het verhaal. Daar heb je geen software voor nodig, maar het kan wel heel handig zijn, vooral met het vstleggen van situaties en personen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een bedragen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik schrijf mijn boeken met Openoffice en doe de uiteindelijke opmaak met scribus.
Beide zijn gratis en open source dus geen gedoe met rechten en bestandstypen.

Om je ideeen op een rijtje te zetten zijn er Tomboy (advanced notes) en view your mind (mindmapping)

Toegevoegd na 1 minuut:
met the gimp en inkscape kan je gratis zelf je afbeeldingen maken en bewerken.