Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hulp bij powerdirector?

Ik heb vijf stukje film in een vob bestand, en wil die samenvoegen tot EEN avi bestand. Dit wil ik graag doen met powerdirector. Hoe doe ik dit?

http://www.goeievraag.be/vraag/meerdere-vob-bestanden-samenvoegen-video.3893

hoe moet ik inporteren en exporteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
563

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er van uitgaande dat je 5 vob-tjes hebt (maakt niet uit, het kan er ook 1 zijn) doe je dat als volgt:

Klik op "import media" en kies vervolgens op "import media files". Als je alle files hebt geïmporteerd, selecteer ze allemaal door er met je muis overheen te slepen, of met control+A (zie afbeelding 1) en sleep je ze naar beneden, naar de master videotrack.

Klik daarna op de tab "produce" en kies het formaat dat je hebben wilt, in dit geval Avi (zie afbeelding 2).
Hierna klik je op start, waarna het renderen zal beginnen. (dit vergt nogal wat processor-capaciteit, dus doe dit op een rustig moment).
Na enige tijd is je Avi-bestand gereed en staat in de directory die je heb aangegeven bij de voorkeuren.

Hopelijk is dit duidelijk genoeg, mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten.

(Ik gebruik Powerdirector 8, maar dit werkte net zo op mijn vorige versie (6))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding