Met abgx360 krijg ik de error bij een spel: (extra uitleg). Kan ik het spel dan nog wel spelen?

Aborting Autofix because there is no Xex ini available Autofix failed, Stealth is still uncertain

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Hier dan wel in het engels;

Video partition found
Video CRC = E2FA3A26 (V0 = E0363F4E, V1 = EAE76B94)
Video partition does not match known data (could be corrupt or a new wave not
seen before)

Stealth status is uncertain

Starting Verification
You need to enable online functions (assuming your connection works and the db
is up) if you want to check for the latest files in the online database.
Failed to find a verified ini file for this Xex/SS combination
Attempting to at least verify the game data
Failed to find a verified ini file for this Xex
Verification failed

Aborting AutoFix because there is no Xex ini available
AutoFix Failed, Stealth is still uncertain

Press any key to exit . . .