Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik kan geen originele dvd's afspelen met wmp en met geen enkel ander programma wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Probeer Gom player. Mag dit niet baten probeer dan VLC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste afspeler is VLC media player .
Is gratis te downloade en speelt alles af.
Dit heb ik aan heel veel mensen aan geraden, en is tot nu toe iedereen bevallen.
Download link heb ik toegevoegt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekijk op je pc in welke extensie de videobestanden zijn opgemaakt. Vaak zie je extensies als VOB.
Je hebt verschillende mogelijkheden. Je download een Videoconverterprgramma van inernet b.v. AVS Video Covertor en zet de bestanden om naar b.v AVI of WMP.
Of als je Nero 8 of hoger hebt, kopieer je de bestanden vanaf de dvd naar de harde schijf, Daarna importeer je de bestanden in Nero Vision en brand ze opnieuw op een dvd of je bekijkt ze vaaf je harde schijf.
Overigens heeft Nero ook een converteer programma genaamd Nero Recode. Je ziet er zijn verschillende mogelijkheden.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de gratis DivX7 player, daarmee kan je alles afspelen, dus ook DVD's;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik raad VLC player aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken heb je voor dvd af te spelen een programma als nero DVD nodig of power dvd ed
Iets dat je officieel bij je dvd speler hebt gekregen of bij de software op je pc zit.
wmp en aanverwante videoplayers leveren geen standaard dvd afspeel codecs die moet je kopen
Meestal heeft het dus ook een serie nummer.

Maar VLC player voldoet ook prima.
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding