Waarom kan ik geen bestanden toevoegen aan Pinnacle Studio 16?

Ik voeg een bestand toe om te gebruiken, en er staat dat deze geïmporteerd wordt, maar in feite doet hij niks. Hij voegt ze dan alsnog niet toe. Iemand hetzelfde probleem of weet hoe dit te verhelpen is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Probeer geen bestanden in Pinnacle studio te importeren. Dat is namelijk niet nodig.

De eenvoudigste manier is namelijk om via pinnacle zelf naar de juiste map te bladeren. Dat geeft geen gedoe met het toevoegen van de video, want dat regelt Pinnacle dan automatisch.

Bijkomend voordeel: alle bestanden in diezelfde map heb je dan meteen binnen handbereik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja oke,maar het probleem is dus dat het niet lukt wat jij hier zegt. Dat vind ik zo raar...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De software al proberen herinstalleren? Kijk ook eens in de meest recente handleiding. Die is bij pinnacle studio meestal heel uitgebreid, ook wat betreft probleemoplossing.