Hoe zet ik een filmpje die met movie maker is gemaakt goed op CD?

Ik krijg telkens een foutmelding en heb al zes CD'tjes gebruikt. Het filmpje is een Wmv-bestand

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor soort foutmelding krijg je? wat voor cd gebruik je? met welk programma probeer je het op je disk te zetten? welk besturingssyteem heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk met Windows Vista.
Hdet CD'tje is een gewone 700 MB CR-R.
De foutmelding is de volgende:
" Er is een probleem opgetreden tijdens het afspelen van het bestand. Klik op Help op het web voor extra assistentie."
En de wijze ter waarop ik het op het web zet is gewoon rechter muisknop en kopieren naar D.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke optie gebruik je voor het branden?
Film branden, of data branden?
Ik zou me kunnen voorstellen dat de hele boel in de war loopt, als je film branden kiest. Ik doe dit altijd gewoon met data, en heb nooit problemen. (ik doe het met Nero)

Antwoorden (3)

1. Welk brandprogramma gebruik je?
2. Wat voor een CD gebruik je?
3. Wat voor een CD brander gebruik je?

Bij mij lukt branden wel,
Ik heb:
1. Nero brand programma
2. LEGE cd/dvd
3. Samsung CD/DVD writer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk vermoed ik dat het aan je disk ligt, of aan je manier van branden.
Je zou met windows mediaplayer al kunnen branden (omdat het een wmv file is) en dan zou ik het op een cd+r zetten. niet op een cd-r.
Daar heb ik zelf vele problemen mee gehad, en nooit geweten waarom precies, maar toen ik cd+r ging gebruiken had ik geen centje pijn meer.

Verder moet je goed opletten WAT je precies brandt. Een audio cd, een videocd, of een data disk. Een data disk kan alleen op je pc afgespeeld worden. Een video en audio disk meestal ook wel op je dvd speler als je speler dat ondersteund.

Als eerste zou ik heel grondig nalopen wat ik precies doe in het proces, en daarna als het dan nog niet lukt zou ik echt mijn soort disk vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
avs videoconverter is een programma die elke bestand omzet in een begrijpbaar bestand voor op een dvd. Het beschikt ook over een brandprogramma en het is ontzettend makkelijk. Je kunt via vuze dit programma vinden met een crackcode. Als je niet begrijpt hoe dat werkt kijk je maar op youtube hoe mensen dat doen. Is heel makkelijk en nee ik ben totaal niet technisch aangelegd, en ik snap het zelfs.