error in main app - de type installatie voor heeft uitzondering veroorzaakt windows 7. hoe los ik dit op?

ik heb windows 7, bij het opstarten krijg ik dit iedere keer te zien, hoe kom ik er achter welk programma deze fout bevat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

Typ bij uitvoeren/run het commando 'msconfig' (zonder ' ) onder het tab startup/opstarten zie je alle programma's staan die uitgevoerd worden tijdens de opstart fase, vink alles uit en kijk na een herstart of het probleem zich weer voordoet, na elke boot msconfig weer uitvoeren en dan één voor één aanvinken totdat je de boosdoener hebt?