hoe los ik dit probleem op in sony vegas pro 11?

Het rechter scherm hapert erg als ik iets probeer af te spelen (omcirkeld). Het linkerd scherm gaat wel helemaal vloeiend hoe los ik dit probleem op?

Toegevoegd na 4 minuten:
In het omcirkelde gedeelte heb je ook een balk (onderaan) met play, stop etc. als ik daar de meest rechtse knop van inhoud (next frame) doet hij het vloeiend maar wel in slowmotion.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je computer de hoge kwaliteit beelden niet aan kan, dit kun je verlagen in je instellingen. Standaard is de afspeel instelling vrij hoog en zul je best wel een snelle pc nodig hebben omdat, het een zwaar belastend programma is.
Onder de record knop en afspeelknop staat Preview: .......
Op de puntjes staan je huidige preview instellingen, deze verlaag je door: er met je cursor opstaan, rechtermuis knop.
En dan preview preference,, en dan ben je bij die instellingen.. en dan even verlagen. Voila.

Toegevoegd na 2 minuten:
of net boven je video staat preview (auto), dit kun je ook verlagen.. als je alleen de preview verlaagd zal dit niet je uiteindelijke video aantasten in kwaliteit.