Met welke software kan ik remixes maken?

Ik wil graag remixes maken zoals Ben Liebrand dat doet. In een 'live' situaties kan ik dat al redelijk (met Virtual DJ) maar ik wil het ook in een editing omgeving. Als ik Virtual DJ gebruik moet ik een remix 'live' maken en opnemen. Wat ik zoek zou meer lijken op een programma dat je ook gebruikt voor videomontages (fragmenten aan elkaar plakken op meerdere sporen), maar dan met de geluidsmanipulaties van Virtual DJ (dus sneller/trager, beats herkenning, toonsoort herkenning, beats afbeelden, etc etc).
Bestaat dat al of is het een gat in de markt? ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Om een voorbeeld te geven van een eindresultaat dat ik wil bereiken, een mix die ik heb gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=Ptf_CmKr32M
Die mix heb ik met de iPod gemaakt, was waanzinnig omslachtig en beperkt. De muziek speel ik met Garageband, maar ik wil meer mogelijkheden. Misschien maakt dat wat meer duidelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier: http://www.bt-studio.nl/thuis-studio-beginnen/software-daw/
meer informatie over dit onderwerp.

Het beste antwoord

Logic Pro 9 voor Mac of Cubase voor Windows. Of Protools, ook goed. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cubase kan ook op Mac :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat Cubase en Protools deze mogelijkheden ook hadden, dat ga ik eens verder onderzoeken.
Op aanraden van een ander antwoord ben ik met MixMeister Express gaan experimenteren. Een heel leuk programmaatje, dat het voor een deel ook al kan (meer kop-staat-mixes dan echte complexe producties) maar ik heb wat zwaarders nodig. Dus dan maar Cubase en Protools uitproberen.
Veel dank!