wie weet waar ik een online klok kan downloaden die elk uur een geluid geeft? bedankt, Petra

Ik had vroeger een online koekoeksklok met elk uur een vogelgeluid. Ik zoek weer zoiets maar kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
4.1K

Het beste antwoord

Welkom op wekker24.nl voor de online wekker. Deze hoef jij niet te downloaden, maar kun je gewoon gratis en online gebruiken. Deze is heel handig als jij even achter jouw computer zit. Jij hoeft nu niet meer de tijd in de gaten te houden, want je stelt gewoon onze wekker in op het tijdstip dat je wilt worden gewekt. Zo vergeet jij dus nooit meer iets.

Hoe werk dit?

Onze alarm is heel simpel in gebruik. De bovenste rij geeft weer hoe laat het is op dit moment. Bij de rij daaronder kun je het tijdstip instellen waarop deze moet afgaan. Dit instellen gaat heel gemakkelijk. In het eerste vakje vul je het uur in dat jij wilt dat de wekker gaat, in het tweede vakje vul je de minuten in en in het derde vakje de seconden. Daarna druk je op zet en dan gaat deze op het ingestelde moment af. Mocht jij dit opnieuw willen instellen, druk dan op de reset knop. Jij kan dan alles weer opnieuw instellen.

Zelf een liedje of geluid kiezen

Wij hebben al een standaard alarm deuntje in de klok gezet, maar mocht je dit geen leuk geluid vinden dan kun jij jouw eigen geluid instellen. Dit doe je door middel van een Youtube filmpje. Ga naar een Youtube pagina waar jij een leuk muziekje of geluid hebt gehoord. Kopieer de url uit de adres balk en plak deze in het vakje bij actie. Vervolgens stel je een tijd in en druk je op zet. Het online alarm zal dan met jouw muziek afgaan.