Wat is een goede manier op je iPhone scherm op te nemen?

Hoi,
Ik wil graag, zoals veel mensen, m'n iPhone scherm opnemen. Nu heb ik gehoord dat dit op Mac kan via quicktime; helaas kan ik geen mac gebruiken (heb er geen) en heb ook geen quicktime pro. Ik weet van apps als AirShou, alleen ik krijg ze niet aan het werk. Die webapps werken niet bij mij en heb geen 64-bit apparaat om het te downloaden. Lonelyscreen doet het gewoon niet op mijn pc; verbinding word wel gemaakt met iPhone maar scherm en geluid wordt niet gemirrord.

Iemand suggesties? Graag gratis, liefst niet al te duur.

Ik heb een iPhone 5c met iOS 10.3.2. Mijn PC heeft Windows 10 en maakt voor de wifi gebruik van een Cleiont Router om mijn internet snelheid te verbeteren, dit zou kunnen voorkomen dat LonelyScreen werkt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
SimonV
6 jaar geleden
Misschien staat hier iets bij? http://www.ubergizmo.com/how-to/record-iphone-screen/
capthavoc
6 jaar geleden
hoezo heb je geen 64 bits ?
Kijk eens goed op je pc specs ik kan me voorstellen dat je windows 10 vanaf een windows 7 32 bits hebt geupdate
Maar bijna elke beetje moderne pc kan 64 bits aan, je kan wellicht windows 10 64 bits gewoon clean installen ? Je kan een dual boot proberen met hetzelfde serienummer als je huidige windows 10 te activeren Werkt dat dan kan je de 32 bits partitie verwijderen probeer het dan nog eens

Antwoorden (2)

Oude handycam van Sony. Marktplaats paar eurootjes
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Apple blokkeerd apps die in staat zijn je iPhone scherm op te nemen omdat deze apps onveilig zijn (ze zouden je scherm op kunnen nemen als je daar geen opdracht toe hebt gegeven). Daarom zal er geen app in de reguliere appstore verschijnen die hiertoe in staat is. Het is vervelend dat je een iPhone 5c hebt... dit toestel valt namelijk net buiten de boot voor de nieuwe IOS. In IOS 11 is de functie om je scherm op te nemen namelijk zo in de software verwerkt! Als je het echt belangrijk vind om je scherm op te nemen zal je moeten kijken naar de mogelijkheden om je telefoon te jailbreaken. Dat is het downloaden van een illegale "appstore" op je iPhone die niet door apple wordt gecontroleerd. Maar, als Apple ontdekt dat je telefoon gejailbreaked is, zullen ze moeilijk doen met de garantie op je iPhone.