Hoe kan ik voorkomen dat Microsoft Office 2007 (enterprise) zich steeds opnieuw gaat configureren bij het opstarten?

Steeds als ik Excel of Powerpoint opstart dan duurt het opstarten hiervan altijd heel lang omdat hij steeds opnieuw moet configureren. Bij Word heb ik dit al kunnen verhelpen maar bij Excel en Powerpoint lukt het me niet. Zou iemand me hierbij kunnen helpen of linken naar een site (bij voorkeur in het Nederlands)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.8K

Antwoorden (1)

Kijk eens of er niet 'stiekem' een andere versie van office geïnstalleerd staat waardoor je dit conflict krijgt. Zoja: verwijder die andere versie van office dan.

Mogelijk doet ook malware zich voor als office applicatie waardoor een en ander in de war wordt gestuurd, dus controleer of je pc wel degelijk malwarevrij is.

Vraag jezelf ook af of je dat probleem altijd al hebt gehad. Als het onlangs voor het eerst de kop op stak is een systeemherstel misschien niet zo'n slecht idee.

En krijg je het echt niet opgelost is office zo opnieuw geïnstalleerd. Zorg dan wel voor een grondige deïnstallatie! Dus niet via het configuratiescherm maar mbv een gespecialiseerde tool zoals revo uninstaller.