Branden lukt niet?

Ik probeer al een paar keer een .avi-formaat film op een rw DVD te zetten maar het lukt steeds niet. Op de dvd-speler staat er dat het DIVX kan afspelen, maar het lukt niet. Branden doe ik overigens met Nero 9.

Opmerkelijk is dat het wel lukt als ik bij mijn buurvrouw brandt met dezelfde dvd en hetzelfde formaat. Alleen de Nero versie verschilt. Kan het daaraan liggen of niet?

Weet je wel een goede nero versie of heb je de oplossing, schroom dan niet om te antwoorden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Staat je programma wel op gegevens wegschrijven als je het op video zet gaat het niet lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zet het altijd op: Gegevensschijf branden. Zo lukte het bij mijn buurvrouw ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je dan geen kopie van de neroversie van je buurvrouw krijgen en die op je systeem installeren.
mij lukt het ook niet heb uiteindelijk een media box gekocht daar zet ik de filmpjes op en kan ik gewoon kijken op tv. deze speelt ook avi af. (en andere bestanden)
scheelt ook weer dvdschijfjes.
suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Installeer eens wat codecs (freeware)

Doet de cd van je buur het wel in jouw pc ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Codes hebben niets te maken met branden. Alleen met afspelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Codecs kan te maken hebben met het afspelen, dat het niet gaat op zijn pc en denkt dat het daarom mislukt. Reden dat ik ook vraag of cd bij buur het wel bij hem doet.