hoe kan ik een skype verbinding krijgen?

Mensen vragen steeds of ik me aan wil melden bij skype. Ik durf niet goed te zeggen dat ik niet weet hoe dat moet.

Ik heb een internetverbinding van telfort voor 20 euro per maand.

Plus een mobielabbonnement met 300 belminuten.

Ik heb geen vaste telefoon. Kan ik dan wel een skypeverbinding krijgen en zo ja hoe doe je dat.

Ik heb wel een laptop waar ik nu ook op typ met een lensje bovenin de deksel.

Gonna

Toegevoegd na 10 uur:
Ik heb me opgegeven bij skype via mijn outlook hotmailadres.
Ik heb nu een skype naam gekregen wat lijkt op mijn mailadres.
maar ik snap niks van het wachtwoord en dus een nieuwe aangevraagd. Dan krijg ik een link in mijn mail en als ik daarop klik zegt ie herken ik niet.
Dan staat er een enorme getal met cijfers en als ik dat dan handmatig intik (ik weet zeker dat ik het secuur heb gedaan zegt ie ook herken ik niet.

En dus kan ik mijn wacht woord niet instellen.
Wat doe ik nu verkeerd?
Ik voel me een stommerd van 60 jaar.

10 jaar geleden
in: Software
1.1K
fremar
10 jaar geleden
https://support.skype.com/en/faq/FA109/i-ve-forgotten-my-password

Antwoorden (2)

Skype is een chat- en talk (NL: praat) programma die men gratis kan installeren en gebruiken op de computer.
U hoeft hier voor gewoon gebruik niets bij te betalen en je hebt enkel een internetverbinding nodig (die u dus al hebt).

In mijn bronnen vindt u de site terug om skype te downloaden, alsook een video die het gebruik van skype uitlegt.

Ps. Indien u toch wilt praten over skype, zal je een microfoon moeten aanschaffen als deze nog niet is ingebouwd in uw laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft alleen Skype te downloaden op je laptop met internet verbinding en de rest wijst zichzelf uit.Als je de contact gegevens van de personen die je wil bellen ingeeft hoef je daar maar op te klikken voor verbinding te maken,ten minste als die persoon ook online is.Je hebt natuurlijk ook een koptelefoonje nodig met speaker.
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
https://support.skype.com/en/faq/FA109/i-ve-forgotten-my-password
gonna
10 jaar geleden
Als ik daar op klik krijg ik dus weer hetzelfde probleem. Namelijk dat ik mijn emailadres in moet typen en dan word er een link gezonden naar dat emailadres. Vevolgens krijg ik een heel lang getal met cijfers en letters die ik in moet typen als ik op de link klik en vervolgens krijg ik de melding word niet herkend. Wat nu????
fremar
10 jaar geleden
Zou skype eens terug verwijderen en dan eens niet via je outlookadres maar via volgende site:
http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/