Je stopt je kaart in een kaartlezer en via Windows verkenner kun je je muziekbestanden kopiëren en plakken in je kaartlezer.

Hier wat gedetailleerder uitgelegd:

Stap 1: Pak je geheugenkaart en stop deze in de kaartlezer van de computer. Indien je de geheugenkaart van je telefoon bedoelt, dan kan je je telefoon direct via een USB-kabel aansluiten.

Stap 2: Open Windows verkenner met sneltoets "Windows toets" + E

Stap 3: Ga naar de map waar je je muziekbestanden hebt staan

Stap 4: Selecteer je muziekbestanden en doe een rechtermuisklik en kies voor "kopiëren" of "verplaatsen" (indien je het verplaatst wilt hebben)

Stap 5: Klik in Windows verkenner op "Deze computer"

Stap 6: Dubbelklik op je geheugenkaart en doe een rechtermuisklik en kies voor "plakken". Je muziek is nu gekopieerd/verplaatst naar je geheugenkaart.

Stap 7: Klik aan de linkerkant weer op "Deze computer", klik op je geheugenkaart en doe een rechtermuisklik en kies voor "Uitwerpen"

Stap 8: Haal je geheugenkaart uit je computer / koppel je USB-kabel los

Stap 9: Bedank mij (optioneel)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Haha @ laatste stap :P
maar +1 voor het antwoord ;)
Poet
10 jaar geleden
Als je geen kaartlezer hebt haal je die voor een tientje bij de Hema of elke electronicazaak