kun je in de cloud van gmail ook een hele map opslaan?

ik heb een grote map met word- en pdfbestanden, die wil ik buitenshuis opslaan (google drive wil een boel zaken niet accepteren door 'onbekende fout'), kan ik die 'met éen muisklik' wel overbrengen via gmai? dus niet bestand voor bestand?

Toegevoegd na 17 minuten:
googledrive heb ik intussen verwijderd (werkt niet betrouwbaar, neemt van alles niet op in de cloud) dus ik wil het handmatig doen, via e-mail en daar bestanden aan toevoegen, de vraag is, kun je zo ook hele mappen verplaatsen?

Toegevoegd na 29 minuten:
dank voor dit antwoord.. ik heb nog nooit gezipt. ook dropbox (wel eens van gehoord) kan hetzelfde (of beter) dan google drive?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, je verplaatst die map met bestanden gewoon in de map van Goolgle drive op uw pc en deze zal gesyncroniseerd worden met uw map op de server.

Toegevoegd na 19 minuten:
Je kunt een map op zich niet e-mailen, een oplossing is dat u eerst de map zipt (met winzip), dat zipbestand kun je wel als bijlage aan een e-mail hangen.

Ik heb nog nooit dergelijke problemen gehad met googledrive, maar je kunt nog steeds DROPBOX gebruiken, dat op hetzelfde principe werkt als google drive.