Is het mogelijk om email vanaf mijn Gmail en/of Hotmail automatisch te forwarden naar het hoofdaccount van mijn eigen domein?

Zoja, waar kan ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

>Bij Gmail moet je rechtsboven naar settings (ik heb de Engelstalige versie).
> Vervolgens ga je naar de vijfde tab, Forwarding and POP/IMAP
> Het eerste onderwerp gaat over het doorsturen en daar kun je 'Forward a copy of incoming mail' selecteren.
> Daar gelijk achter kun je het andere e-mailadres invoeren, waar je het naar geforward wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja bij hotmail rechtsbovenin op opties klikken, in het dropmenu voor meer opties en dan email naar een andere account doorsturen.

Bij gmail zal het ook zo ongeveer gaan.

Let wel op dat je de post doorstuurd en dus niet ophaald. De mailbox zal langzaam maar zeker dus vollopen met niet opgehaalde en dus niet verwijderde mail.

Toegevoegd na 1 minuut:
Jouw email van je domein kun je met outlook ophalen, gmail en hotmail ook dus misschien is dat een oplossing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er een tijdje geleden om naar gekeken.

Toen ben ik meteen helemaal afgestapt van hotmail. Omdat deze alleen kan forwarden naar een andere 'microsoft' email adres zoals hotmail of live.

Nu heb ik 1 gmail account als hoofdaccount. Binnen gmail kan je namelijk heel eenvoudig andere mail ophalen van andere accounts (via pop).
Dus ik zou zeggen gebruik gmail als hoofdaccount en haal je eigen domeinaccount hiermee op.

Dit omdat niet elke account kan forwarden, maar wel bijna allemaal kunnen poppen.