Hoe vind de driver van de zolid dvd converter?

Ik ben op zoek naar de ZOLID dvd converter, omdat ik de cd ben kwijt geraakt. En op de website krijg ik hem niet gevonden... Kan iemand mij misschien helpen?
MVG,
Lars

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

Steek de pen in je pc.
Download en installeer het programma "Easy Driver " .
Laat deze je pc af scannen naar de ontbrekende driver.
Hij zal een driver van een ander merk aangeven.
Maar dat is wel o.k dus gewoon installeren daar de Zolid dvd converter onder een andere Duitse ( meestal Terratec) naam gemaakt word.
(Zolid tv pennen en dvd conderters worden meestal onder die naam bij de Aldi verkocht)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de cd ervan net de driver ik wil hem wel door sturen!

Voeg maar toe op Skype
Lars-Jacobs