Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Via welke site kan ik een gratis app maken & publiceren in Play Store & Android stores? (zie extra info)

Ik heb via iBuildApp een gratis app gemaakt, ik had hem gepubliceerd en uiteindelijk heb ik vernomen dat als je hem gratis publiceer via iBuildApp, dat je hem dan aleen publiceer op de goedkope tablets & telefoons van bijvoorbeeld de Intertoys, dus...

Ik wil dus graag een gratis app maken, ik heb dus al via ibuildapp.com eentje geprobeerd te maken, maar helaas heb ik vernomen via wat gezoek & gevraag, dat je uiteindelijk wel moet betalen voor je app als je hem wilt laten uitkomen in de Play Store van Android & iPhone (Apple).

Is er een site (of misschien een app) waarmee ik een gratis app kan maken die zich ook publiceerd in de Play Store, Google Play of de iPhone Store?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een android app gemaakt via phonegap build je maakt je app met html css en javascript dan upload je je files up op build.phonegap.com en hij maakt voor je een ios android windows phone en nog andere apps. maar dan moet je wel voor 25$ in de android market uploaden.
Hier zie je een een foto van mijn app maar ik heb nog problemen met mijn lecentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn verschillende sites die je kunnen helpen met het maken van Apps. Zie bronnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding