Hoe krijg ik een grote film op een kleine dvd?

Ik wil een serie filmpjes van in totaal 15 gigabyte op een dvd van 4,7 gigabyte krijgen. Hoe krijg ik de film op de dvd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het een HD film?

Het beste antwoord

Als het om een dvd(vob) gaat zou je dvdshrink kunnen proberen ik zelf gebruik Clonedvd van Slysoft vind ik zelf makkelijker in gebruik daar mee kun je zoals gegeven in vorige antwoorden menus en ondertiteling weglaten en nog meer onzin wat je toch niet nodig hebt.
Maar ik denk dat jij aparte filmpjes hebt(bv Avi bestand) dan zou je Xilisoft ultimate videoconverter kunnen gebruiken je kunt dan aangeven naar welk bestand je het hebben wilt maakt niet uit wat je moet gewoon kijken wat de kleinste uitkomst heeft vaak is dat mp4 je kunt dan ook nog rommelen met de kwaliteit(als het toch alleen voor jezelf is). Daarna converteer je het naar dvd zo heb ik "Insanity work out"op 4 dvd`s gekregen wat normaal 10 dvd`s zijn.
Je moet gewoon wat sleutelen met beide programma`s dan kom je er wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op een normale dvd gaat dat niet lukken, je kan wel proberen op het op blueray te krijgen, je hebt er alleen een blueray brander en speler voor nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is een programma genaamd DVD Shrink (http://www.dvdshrink.org/). Dat kopiëert de DVD en hiermee kun je ook zorgen dat het past op een gewone, 4.7Gb dvd d.m.v. compressie of het weglaten van menu's of trailers etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
lol beetje tegelijk gepost geloof ik.
Ja dit kan, daar heb je tooltjes voor om de bestanden te comprimeren. Mijn vader gebruikt daar altijd DVD shrink voor. (Ik ben zelf niet zo van het branden, hij doet dat meestal voor mij, ik ben van het downloaden haha)
10 jaar geleden
Zoals in andere antwoorden aangegeven is dvd shrink goed. Werkt in 90 procent van de dvd's. De laatste tien procent als dat niet lukt, dan kan je dvd fab decrypter gebruiken. Daarmee wordt het op je harde schijf gezet. Dan moet daar dvd shrink weer overheen.