Wat is een handige site om een fotoboek te maken als er heel veel tekst in moet?

Ik wil heel graag een dagboek maken voor mijn vriend over de eerste drie maanden van onze relatie. Daarbij komen er heel veel whatsappberichtjes en andere tekst in naar voren. Nu vraag ik mij af wat dan een goede en goedkope optie is om dit te maken en niet al te ingewikkeld, maar wel dat het er leuk uit ziet met tekstopmaak en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3K

Antwoorden (2)

Op http://nl.blurb.com kun je boeken met veel tekst maken. Mensen maken hier bijv. een eigen kookboek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
he Happy1 op albeli.nl kan fotoboeken met zowel zonder of met veel tekst goed
makkelijke software goede prijs