Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik Nvidia herinstalleren?

Hoi allemaal, Nvidia is een belangrijke software voor mijn computer. Met het opkuisen van mijn computer, heb ik het programma verwijderd waardoor mijn beeldscherm dubbel zo dik/groot is geworden. Is er een oplossing om mijn beeld terug normaal te krijgen? Mvg Eva.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even de juiste driver downloaden bij Nvidia.com

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja zeker is deze er. Jij hebt per ongeluk je video kaart driver verwijderd. Als reactie daarop gaat windows over op de standaardvideodriver wat het beeld dus zo groot maakt (lage resolutie). Om jouw drivers opnieuw te installeren ga je naar deze website: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk en klik je op graphics driver onder option 2. Sta alle java meldingen toe. Als het goed is krijg je de driver die je nodig hebt in beeld. Mocht dat niet het geval zijn ga dan terug naar de vorige pagina en vul alle gegevens bij option 1. Je hebt hiervoor wel het serienummer van je videokaart nodig. Deze staat op de videokaart zelf (in de pc), op de doos, op een sticker op de pc, of op de aankoopbon van de pc. heb je deze gevonden dan selecteer je de goede serie (GTX770 zou betekenen dat je de 700 series moet hebben etc.) Selecteer daarna het goede product (dus het serienummer) en je besturingssysteem. Als je niet zeker weet of je 32-bit of 64-bit hebt ga dan naar: Deze computer -> Systeemeigenschappen. Naast Type Systeem zal staan 32-bit of 64-bit. Alles ingevuld? klik op search. Download de goede driver en installeer deze zoals je alle andere programmas ook installeerd. Start je pc opnieuw op. Is je beeld nog steeds groot, ga dan naar: configuratiescherm -> beeldscherm -> beeldscherminstellingen wijzigen, en pas de resolutie aan naar een hogere waarde, probeer net zo lang tot je de juiste resolutie voor jou hebt gevonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding