Kan je binnen Excell 2007 tabbladen koppelen?

Ik ben bezig overzichten te maken van kwartaalcijfers en wil graag de getallen van een tabblad op een ander tabblad terug laten komen op een 'verzamelblad' maar wel zo dat deze ook mee veranderd wanneer het 'hoofdgetal' aangepast wordt. Is dat uberhaupt mogelijk of verwacht ik nou te veel van meneer Microsoft???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Je tikt in de cel het teken =. Dan ga je naar het tab blad dat je wilt gebruiken en klik je op de cel die je nodig hebt. Geef enter en in de cel staat de juiste verwijzing.

Toegevoegd na 45 seconden:
Of je typed gewoon bv:

=Sheet2!E24

= SHEETNAAM ! CEL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja heel simpel... Je kunt naar cellen verwijzen, naar bladen, naar andere geopende Excel-bestanden...

En je kunt een hete koppeling maken en een koude koppeling... En naar alle andere Office-programma´s ook nog...