Bluetooth driver for hp6730b

Ik heb de bloetooth driver voor mijn laptop (hp 6730b)nodig weet iemand misschien war ik het kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Op www.hp.nl kun je alle drivers vinden dier er beschikbaar zijn voor je 6730b.
Om je het makkelijk te maken hier de juiste link http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?lang=nl&cc=nl&prodNameId=3687780&taskId=135&prodTypeId=321957&prodSeriesId=3687777&lang=nl&cc=nl

Toegevoegd na 17 minuten:
In dat geval drivermax even downloaden, die vindt de driver gelijk. Is een gratis programma.

Toegevoegd na 30 minuten:
http://fileshunt.com/rapidshare.php?file=hp+6730b+drivers+bluetooth+peripheral+device
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het daar gekeken maar de bluethoot driver staat er niet tussen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dat geval drivermax even downloaden, die vindt de driver gelijk. Is een gratis programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
danke wel