Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je snel ondertitels aan een videobestand toevoegen?

Hoe kan je zo snel mogelijk een .srt bestand en een .avi bestand bij elkaar voegen tot een nieuw .avi bestand? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
444
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hoef je niet te doen, je kunt als je beide bestanden in één map hebt zitten, vanuit VLC player de ondertiteling erbij kiezen. Bij sommige andere mediaspelers kan het nodig dat de .avi en de .str precies dezelfde naam hebben, anders herkent die het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat deze persoon het bijvoorbeeld op een apparaat (iPad bijvb. ) wilt zetten of ergens wilt uploaden. Dan is wel 1 avi bestand vereist met ondertitels erin verwerkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarom precies zou je dit willen? :)
Wat je ook kan doen is bijvoorbeeld een mediaspeler als VLCplayer downloaden.
Deze spelen het .srt bestand automatisch af als je hem in dezelfde map zet met zelfde naam als het .avi bestand :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat het wel handig is om te doen als je op de tv wilt kijken met een USB stick
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vele tv's ondersteunen ook op deze manier subtitiles.
En anders heb je verschillende programma's om .avi's te converten om dit mee te realiseren :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding