Hoe kan in een .ics bestand openen?

Van het LOI heb ik een .ics bestand gekregen die ik moet openen. Met welk programma kan ik dit bestand openen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
8.7K

Antwoorden (3)

als je even googled dan kom je van alle mogelijke oplossingen tegen:maar misschien kan je het volgende programmatje even proberen:
Free Opener is een gratis tool die je kan downloaden op www.freeopener.com. Wil je eerst weten met welke extensies dit programma overweg kan, klik dan bovenaan op File Formats: het blijken er een 80-tal te zijn. Verkocht? Klik dan op Download now. Jammer genoeg vonden de makers het nodig om de software in een downloadmanager (InstallIQ) te verpakken Hier is het wel even uitkijken! Nadat je op Accept hebt gedrukt, klik je bij alle ongewenste extra’s op Decline of – makkelijker nog – selecteer je rechtsboven de optie Skip all free offers.
10 jaar geleden
Pieter2011
10 jaar geleden
.ics zie ik nergens in het rijtje staan, hoor: http://www.freeopener.com/formats
Hier zie je een aantal programma's die een ics file kunnen openen.
http://www.fileinfo.com/extension/ics
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien kan je uit deze pagina wat wijzer worden ?

Het is normaal gesproken een bestand van icalender (Agenda) voor mac os ?

maar lijkt me vreemd dat als je windows heb dat ze iets voor een mac sturen ?

misschien voor de iphone ???
capthavoc