Kan ik op notepad++ kijken welk woord er het meest gebruikt is in een bestand?

Ik wil weten welk woord in een verhaal bvb. het meest gebruikt is. Niet dat ik iets in moet typen en daarvan dan kan zien hoeveel keer dat woord gebruikt is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan, maar dat je moet wel even wat aanpassen.
- Installeer de plugin Pythonscript, via Plugins - Plugin Manager - Show Plugin manager. Kies Pythonscript en klik op Install.
- Ga daarna naar Plugins - Python Script - New script. Kies een logische naam.
- Knip en plak de broncode uit deze link http://snipt.org/Aygc5 en sla je script op.

Nu kun je, als je een tekst in Notepad++ hebt, kiezen voor Plugins - Python Script - Script - Jouwscript. Onderin je scherm krijg je nu een lijstje met alle woorden, met daarachter het aantal keer dat ze gebruikt zijn.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel