Bestaat er software waarmee je computeractiviteit kan zien?

Mijn ouders willen bij het leren van toetsen met de PC graag kunnen zien dat ik echt geen spelletjes tussendoor doe. Ouderlijk toezicht inschakelen in Windows 8 heeft ook geen zin, omdat ik de administrator van mijn eigen laptop ben en dat ook graag wil blijven. Bestaat er software waarmee je activiteit kan meten en dat in een rapport kan weergeven?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.2K

Antwoorden (2)

Ja, dit kan met het programma Rescuetime: http://www.rescuetime.com/
dat installeer je op de pc en je maakt een account aan.
En dan word automatisch bijgehouden welk programma actief is, zoals welke internetsite, outlook, word etc.
En er kan elke week een rapport gestuurd worden hoe productief je bent geweest.
Je kunt van alle activiteiten precies instellen onder welke categorie het valt, en hoe productief dit is, om een schaal van -2 t/m +2 (Facebook is bijvoorbeeld -2, erge afleiding, en word valt onder +2, productief)Bekijk de tour op de site eens voor meer informatie over hoe het allemaal werkt: https://www.rescuetime.com/tour_new

Ik gebruik het programma al geruime tijd, dus je kunt het ook aan mij vragen.
Kimath
10 jaar geleden
Volgens mij kan Windows Live Family Safety dat soort dingen ook wel.