Waar kan ik een download link vinden voor Virtual DJ?..

..Te installeren op een verwisselbaar medium. Alle sites die ik vind nemen het originele bestand en daar word er geen opslag optie gegeven. Waar vind ik een site die dus wel een optie geeft, waar het programma te installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het is niet ideaal om een software programmaatje te installeren op een verwisselbaar medium, het kan namelijk voorkomen dat systeem bestanden worden gekopieerd naar bijv een van je Windows mapjes, of program files, of ergens anders zoals program data enzo, dat zijn mapjes waar programma bestandjes worden opgeslagen, om het goed te laten werken.

Als je het installeert op je een verwisselbaar medium, is de kan groot dat je het niet op een ander computer kunt gebruiken, want die mist de overige systeem bestandjes.

Ik raad het af ! Maar je kan het proberen, ik heb het namelijk ook best vaak fout ! :) Dat hoort erbij.

Heb je al gekeken of je tijdens de installatie ook een optie hebt van geavanceerd / aangepaste of iets van express installatie enzo ?

Vaak kun je door tijdens een installatie van een programma of game kiezen voor geavanceerd of aangepaste installatie, dan kun je namelijk zelf kiezen waar je het geïnstalleerd wilt hebben.

Ik heb het programma wel eens gebruikt, echter is dat al zo lang geleden, dat ik dat helaas allemaal niet meer weet.

Probeer anders even google af te zoeken. (zie bronnen)

Succes ! :)