Hoe kan ik het beste Microsoft office 2010 compleet VERPLAATSEN?

De volledige versie, dus met alle opties zoals Word, Excel, Powerpoint etc.. moet van een HDU naar een nieuwe SSD schijf. Dus een 1 op 1 move actie.

Het is een originele versie, dus geen illegale copie.

Groet,

Hans

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom wil je alles verplaatsen? Ik zou gewoon je SSD opnieuw instaleren en daarna ook Office opnieuw instaleren. Al wil je alles van je HDD overzetten naar je SSD, dan zou ik een image maken van je HDD en daarna de image terug zetten op je SSD

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk om office van een hdd naar een ssd te verpalatsen, omdat office ook in windows en je register bepaalde bestanden en waardes weg schrijft, na het verplaatsen zul je dus altijd een niet werkende office hebben. Enige optie is om het hele pakket opnieuw op je ssd te installeren. dit gelsd overigens voor alle programma's die geinstalleerd zijn, enige uitzondering zijn programma's die als zogenaamde portable versie worden geleverd deze hoeven niet geinstalleerd te worden en zijn dus gewoon van de ene naar de anders chijf te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijderen en opnieuw installeren.

Ik neem aan dat jij Windows ook opnieuw gaat installeren op de SSD of misschien heb jij dat al gedaan. Als je dat hebt gedaan moet ook alle software zoals Office opnieuw worden geïnstalleerd. Verplaatsen heeft geen enkele zin.