Ik gebruik momenteel Mozilla Firefox als standaardbrowser. Die werkt nu niet meer. Wie helpt?

Ik heb ook Google Chrome en Internet Explorer op de pc staan maar ik weet niet meer hoe ik die nu kan inschakelen. Wie helpt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je Firefox niet meer werkt, voor wat voor reden dan ook, kun je Chrome of Internet Explorer instellen als je nieuwe standaard browser. Ik zou zelf Chrome adviseren. Het instellen van Chrome als je standaardbrowser is eenvoudig, meestal vraagt Chrome hier al wel om, maar je kunt het ook handmatig doen. Open Chrome ---> Ga naar de drie streepjes die onder elkaar staan rechtsboven in het beeld ---> Klik hierop ----> Selecteer in het lijstje Instellingen -----> Scroll naar beneden en daar staat het kopje standaardbrowser -----> Selecteer vervolgens Chrome als de standaardbrowser.

Klik op de startknop en typ in het zoekvenster Google Chrome (of Internet Explorer)en dubbelklik dan op de tevoorschijn gekomen gegevens,zo opent de browser en kan u hem zoals het antwoord hier boven als standaard instellen.

Heeft Firefox misschien een update gedownload terwijl er een andere gebruiker op jouw PC was ingelogd? Dan moet je eerst, ingelogd als die andere gebruiker, de installatie afmaken. Anders doet hij het niet als je als jezelf ingelogd bent. Ik weet niet zeker of dit het probleem is, maar dit is wat regelmatig optreedt op onze gezins-iMac als Firefox weer eens geupdated is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100