Welke software kan ik gebruiken om de flits en het geluid van een pistoolschot toe te voegen aan een filmpje?

Ik heb een film gemaakt en daarin komt een aantal keer een schot van een pistool voor. Ik heb echter alleen het geluid van een pistoolschot van YouTube afgehaald, maar wil het dus iets meer echt laten lijken d.m.v. de rook uit de loop etc. Hopelijk kan iemand mij helpen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Adobe After Effects is het programma dat je zoekt. Althans, dit programma is daar speciaal voor gemaakt en het is bovendien hét programma dat grote filmproducenten ook gebruiken om effecten toe te voegen. Gewoonweg omdat het gemakkelijk is.