Sony Vegas 12 rendert sloom als ik effecten gebruik, hoe kan dit sneller?

Hey allemaal. Zie de vraag, maar ik begrijp eigenlijk wel waarom m'n video met effecten slomer rendert. Maar kan dit niet wat sneller?. Want ik maak music videos en ik moet wel 2 uur wachten voordat een video van 4:30 min. is gerenderd. Kan dit wat sneller??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je begrijpt waarom het slomer is dan weet je toch ook hoe het sneller kan, of niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik ga die effecten niet verwijderen haha. Denk maar

Antwoorden (2)

Renderkracht is afhankelijk van je RAM-Geheugen (werkgeheugen)...

Hoe meer RAM in je pc hoe beter je film renderd.

Dit heeft ook een beetje te maken met je processor...

Kleine tip!
Sluit je achtergrondprogramma's af dit schilt al veel werkgeheugen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een betere/snellere processor kopen. Of kijken of je Hardware rendering in kan schakelen zodat je grafische processor mee kan helpen. Dit heeft vaak wel een negatief effect op de kwaliteit van het gerenderde filmpje.