Hoe stel je een toets van je toetsenbord anders in?

Als ik een game speel druk ik wel eens per ongeluk op de toets die er voor zorgt dat het spel wordt geminimaliseerd en ik in mijn bureaublad terechtkom. Bij mij zit die toets 2x op de onderste rij toetsen, naast de Alt knoppen.

Ik wil dat de functie van die toets alleen geactiveerd wordt als ik Ctrl + 'die toets' indruk. Hoe kan ik dat instellen?
Ik heb Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het is vrij bijzonder dat je voor het spel deze toetsencombinatie nodig hebt. Alt + tab gebruik je in vrijwel geen enkel spel. Is het niet handiger om de besturing van het spel aan te passen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor dit soort problemen kunt U pita.zip eens proberen.
Op de website wordt namelijk ook vermeld ( Engels)

Disable Windows key, Insert key, Alt key etc.

http://pitaschio.ara3.net/download.htm

Altijd het proberen waard,het is een zip bestand dus én niet groot én U hoeft het niet peré te installeren,maar het als een gecomprimeerd bestand in een nieuwe map op het Bureaublad neerzetten.

Groet:Zoekertje