ik heb per ongeluk op de toets `insert` gedrukt, nu verdwijnt alles wat na de cursor, hoe krijg ik dit weer goed?

normaal schuift de tekst op als je er wat voor typt, nu verdwijnt de tekst, ik heb alleen met marktplaats er last van, in het programma kladblok of word doet hij t wel gewoon, hoe krijg ik dit weer goed, heb dit eerder gehad en toen kreeg ik het wel goed, maar weet de combinatie niet meer, alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (2)

Door er nogmaals op te drukken schakelt u die terug uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb ik al geprobeerd, inmiddels de pc opnieuw opgestart en weer paar keer gedrukt maar geen effect..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens met Fn+Delete. Fn staat links onder en Delete boven de backspace toets, tenminste als u een laptop heeft.
De insert toets in het numeriek deel werkt enkel als de Numlock niet aanstaat.
Mogelijks ondersteunt Marktplaats die functie niet maar heeft u daar nooit op gelet of last van gehad.
Ik heb dit ooit ook gehad met een online editor.
Insert is een knop die ervoor zorgt dat je in plaats van over te schrijven de tekens tussen de andere letters plaatst.
Alleen is in dit meestal andersom.
Standaard staat het systeem op invoegen tussen de letters waardoor het is omgedraaid.
Als je nu wel wilt overschrijven bij bijvoorbeeld formulieren waar alle spaaties of lijntjes al staan geschreven druk je op de insert-toets. Om terug te gaan naar de tekens er tussen te plaatsen druk je nogmaals op de insert-toets.