Je kunt ze op cd zetten, op je telefoon of mp3-speler, of uploaden naar YouTube. Misschien ook wel naar iTunes (maar ik weet niet hoe dat werkt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je nummers opnemen en zorgen dat ze gratis downloadbaar zijn van internet. (bouw een website?) Of zet ze met videoclip op youtube en maak een FB pagina die naar die links op youtube verwijst.
Met koninginnendag op straat spelen. (en je opgenomen nummers op cd branden en voor spotgoedkoop verkopen: maar wel met hoesje enz, zodat mensen zich herinneren wie dat leuke nummer ookalweer speelde)
Op je school of werk een optreden regelen. (of in de garage) en overal flyers rondwapperen.
Of allemaal.
en als je bekend wil worden, moet je héél veel reclame maken, en iets superorigineels bedenken (denk aan de cover van walk off the earth van somebody that i used to know)
Zorg ook dat je als je doorbreekt (ookal ben je de plaatselijk bekende band) dat je veel liedjes hebt, zodat niet alleen iedereen dat éne liedje kent, maar meerdere.

Toegevoegd na 2 minuten:
uh okee ik wist niet dat garageband een app was xD ik dacht dat het de naam van de band was. Maargoed dan nog kan je ze op internet zetten denk ik.