Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een video op mijn pc van 11G, die wil ik op een DVD zetten van 4,7G, hoe pak ik dit aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
630
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor videobestand is het? MKV, MP4? Je zal waarschijnlijk eerst moeten converteren naar DVD. Soms is de DVD downloaden net zo snel, (ik neem aan dat je de 11G video ook gedownload hebt).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik vraag me af of dat gaat lukken, je kan dvd shrink proberen ?
maar je kan eens kijken of je wellicht de audio bestanden van ander talen ed er af kan halen
maar ik vermoed dat je voor die grootte ,toch een dual layer dvd moet branden
of ze op 2 dvd moet zetten
zie link, let op kijk wel even goed of je niet van die vervelende toolbars en zoekmachine mee installeert wat bijna altijd het geval is met freeware spul.
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het na dvd shrink nog te veel ruimte inneemt, eventueel trailers van andere films.series verwijderen. Dat kan ook al flink ruimte schelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@beiden Wie zegt dat het om DVD-video gaat? Een 11GB videobestand kan dat haast niet zijn. Ik vermoed een 720p/1080p MKV of MP4 bestand. Daar kan je geen DVD-shrink op toepassen.

Andere antwoorden (1)

De video moet je dan comprimeren tot maximaal 4,7 GB en dat kan bijv. met http://www.virtualdub.org/index
Daarna branden zoals je gewend bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding