word is gecrashed, hoe krijg ik mijn bestand terug?

Ik was bezig met een werkstuk , toen plotseling word afsloot en een crash meldde. Hierna vroeg word of ik het herstelde bestand wilde openen waar ik dan ook op geklikt heb. Nu is het herstelde bestand dat ik voor me heb een bestand met nog maar een klein gedeelte van mijn tekst.. Toch is word er op ingesteld dat hij elke 10 minuten een back-up maakt van het bestand.

De laptop die ik gebruik is een Mac.
Waar kan ik mijn document terugvinden??!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
het bestand dat nu is geopend is de compatibiliteitsmodus.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

heb je 'archief' en dan 'open recente bestanden al geprobeerd'.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onder opties van Word (op embleem klikken links boven) en dan op tabblad "Opslaan"
Daar kan u zien waar er om een bepaalde tijd een automatische opslag gebeurd van uw actief document. Daarvoor moet dat item wel aangevinkt staan.