Hoe kan ik een map delen met een andere computer?

Ik zou graag een map willen delen met de computer van mijn ouders thuis.
Hoe kunnen we een map beschikbaar stellen, zodat we beiden deze map kunnen zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

je kunt het programma dropbox gebruiken, dit kun je gratis downloaden en gebruiken tot 2,5 gb (als je meer gb wil gebruiken moet je betalen) deze dropbox kun je op elke computer instaleren en inloggen met je eigen codes zodat alleen de mensen met het wachtwoord in de dropbox kunnen.
in deze dropbox kun je van alles delen zoals word bestanden, foto's maar zelfs ook muziek. in de link die ik bij voeg kun je het gratis downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de computers op het zelfde netwerk bevinden kan je een thuisgroep aanmaken en zo een map delen met je ouders moetje wel Windows 7/8 hebben