Hoe kan ik in excel de blokjes wegwerken?

Ik wil mijn werkblad er beter uit laten zien en daarom wil ik ongebruikte blokjes (cellen) gewoon helemaal wit laten worden zonder dat je van die rasters ziet. Hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
3.2K

Het beste antwoord

Door bij de 'weergave' bij de opties de 'rasterlijnen' uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
menu tools>options>tab 'view' (in Excel 2007 Office button>options for Excel>Advanced>options for this sheet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, You speak English? :)
paulus811
14 jaar geleden
jes ofkors. Toen ik je antwoord las, zag ik het plaatje niet en ik wilde MichielTank een zoektocht besparen en als bonus ook uitleggen hoe hij de lijnen in Office2007 uit zet (daar zit het nogal verstopt)

Andere antwoorden (2)

Die rasters zie je niet als je de sheet print, maar als je ze ook in beeld niet wilt zien, dan zou je al die blokjes die het betreft moeten vullen met de kleur wit, dan zie je de rasters niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon het hele gebied selecteren en opvullen met wit