Hoe kan ik alle ongelezen mail in een keer vinden in Mail van Mac Os?

Ik zoek dus een oplossing om alle ongelezen mail in een keer op te zoeken in mijn mailbox. Kan dit in het mailprogramma van Apple Mac Os?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan je berichten sorteren op verschillende manieren, meestal staat dit automatisch op datum, zodat je nieuwst berichten bovenaan staan. Je kan ook sorteren op gelezen/ongelezen via het menu: View-> Sort by-> Unread (zie afbeelding).