wat is een goede vervanger voor window movie maker?

ik gebruikte windows movie maker vo or het aan elkaar plakken van mijn filmpjes.helaas werkt het ineens niet meer. welk programma kan ik daar ook voor gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Videospin, het werkt op Windows, het is gratis en het is simpel. http://videospin.en.softonic.com/ Overigens raad ik ook aan even te kijken waarom WMM niet meer werkt dat is vreemd. Toegevoegd na 2 minuten: Welke melding krijg je als je WMM op probeert te starten, en welke windows versie (Vista,XP,7,8) gebruik je?

Final Cut Pro kun je gebruiken en Adobe Audition. Dat zijn twee fijne programma's

Wanneer je windows movie maker tot nog toe gebruikte, werkte het kennelijk wel? Wellicht handiger eerst even te zien of WMM kunt herstellen -je kent nu de trucjes van WMM. Is het mogelijk dat er een instelling (vinkje) werd veranderd? Misschien handig om de instellingen te resetten? Hoe het gebeurd is mij ook nog altijd een raadsel, maar ik zie vaak dat er instellingen veranderen zonder dat daar een werkelijke poging toe wordt ondernomen. het 'gebeurd' zonder enige optie of wat dan ook te veranderen! Virus?- maar hoe komt het dat andere programma's dan ook geen kuren vertonen. ;-) (Niet omdat ik nu zo'n WMM fan ben, maar om met een nieuw programma te leren omgaan, ook al is het van aangetrouwde familie, kost vaak veel tijd) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100