Hoe kan ik dit probleem betreffende de installatie van een programma oplossen? zie beschrijving aub.

Het betreft de installatie van het spel 'Transporter Tycoon Deluxe'. OS is Windows Vista Home .

Toegevoegd na 4 minuten:
Wellicht is het handig om te vermelden dat het spel het op OS Windows XP wel gewoon doet.
Als de register vermeldingen zijn ingevoerd in install directory, dan doet ie t op XP wel gewoon; na op doorgaan in het zwarte venster gedrukt te hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan dat niet direct spelen op Vista, daarvoor moet je een dll bestand kopieren van windows/system32 map naar de map waar je TTD geinstalleerd hebt. Het makkelijkste doe je dat zo:

Klik op Start
Kies Uitvoeren
Type in: xcopy %windir%\system32\dplayx.dll c:\ttwin95\dplay.dll

(c:\ttwin95 moet dan wel je installatiemap van TTD zijn, heb je hem elders gezet moet je dat dus even aanpassen)

Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt. kan je dit misschien nader verklaren:
''(c:\ttwin95 moet dan wel je installatiemap van TTD zijn, heb je hem elders gezet moet je dat dus even aanpassen)''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet namelijk niet waar je Transport Tycoon Deluxe (TTD) geinstalleerd hebt, als dat op een andere schijf of in een andere map is moet dat dus aanpassen naar de juiste locatie. Bijvoorbeeld geinstalleer op de D: schijf in een map spelletjes dat wordt het: xcopy %windir%\system32\dplayx.dll d:\spelletjes\ttwin95\dplay.dll En ttwin95 moet dan ook de map zijn die jij gebruikt hebt tijdens de installatie, dit moet de map zijn waar de installatie zich bevind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mm ok bedankt..
voortaan wel ff de bronvermelding erbij zetten aub
hier heb je em namelijk vandaan lijkt me:
http://www.transporttycoon.net/where
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga echt niet alle bronnen onthouden die ik ooit gebruikt heb. Ik heb het spel zelf, maar aangezien je jezelf niet als bron op mag geven Zie algemene voorwaarden punt 12.6 "Het vermelden van een bron bij het plaatsen van Inhoud wordt toegejuicht. Onder ‘bron’ wordt in dit verband verstaan: Een verwijzing naar de oorspronkelijke plaats van herkomst van de informatie of het citaat, met als doel de verifieerbaarheid ervan te vergroten. Bronvermeldingen die buiten deze definitie vallen zijn niet toegestaan."
Dus voortaan niet zo snel met je oordeel graag. Of moet ik dan een .txt op mijn pc als bron opgeven?? Veel plezier met spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowieso bedankt voor je hulp inzake dit probleem. Echter, als ik de termen google die jij opgeeft, dan kom ik op de site die ik eerder aangaf. Je hebt het vertaald van het Engels naar het Nederlands. Afhankelijk van jouw niveau Engels kan dat de nauwkeurigheid van je antwoord beïnvloeden. Via die site heb ik het probleem dan ook kunnen oplossen.
Ik stel het daarom gewoon op prijs, vooral bij een probleem als dit, dat je je antwoord nader verklaard; al helemaal als je het van een site hebt gehaald. Bedankt in elk geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verklaart met een T! aargh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb t van een nederlandse site, dat google die niet vermeld wil niet zeggen dat het niet bestaat. Het was (is al het nog bestaat) een site waar je je aan moet melden. Neem ook bijvoorbeeld angelfire, de google bot komt daar niet in, members only. Dus ik stel je vooroordelen niet erg op prijs, ze zijn ronduit beledigend! Ik ben blij dat je geholpen bent, maar ik ben zeker niet verplicht mijn antwoorden nader te verklaren. Als je al een oordeel over mijn antwoordkwaliteit wilt dan moet je in mijn profiel kijken of in de puntenranglijst. Veel hoger kan ik niet komen dan een gedeelde 2de plek op duizenden deelnemers. Nogmaals, veel plezier met spelen, want het is een erg leuk spel :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
akkoord akkoord, in elk geval super bedankt want het spel is nu te spelen!