Mijn Windows XP pc zegt dat ik .Net framework V2.0.50727 moet installeren om een ander bestand te installeren, hoe verhelp ik dit?

Ik probeer een gewoon .exe bestand te openen en te installeren, maar dan krijg ik de error dat ik .Net Framework V2.0.50727 moet installeren. Waar krijg ik dit bestand of hoe kan ik dit misschien omzeilen?
Om dingen nog even moeilijker te maken heeft de pc waar ik het over heb geen internetverbinding. Ik kan bijvoorbeeld en USB gebruiken om bestanden van de ene naar de andere pc te verplaatsen.

Toegevoegd na 41 minuten:
Even een update over dit geval: Ik heb nu vanaf de microsoft-site .Net framework 3.5 gedownload n geïnstalleerd op mijn XP-computer, maar als ik het bestand nu 'dubbelklik' zegt hij: 'Unable to find a version of the runtime to run this application.
De programma's die het wel deden werken (gelukkig) nog wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Het programma heeft specifiek versie 2.0 nodig lijkt het, dus download die ook van http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=1639 (neem dan de x86 versie).
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, dat ga ik morgen wel proberen, nu heb ik even geen tijd meer om te knutselen met computers :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij ondersteund hem niet ik heb 2.0 SP2 nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of in het Nederlands: http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=1639
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is nog niet opgelost, maar ik gun je die puntjes ;)