Ik wil graag mijn emailadres laten verschijnen als ik op een toets druk van m'n toetsenbord. Bestaat er een mogelykheid om dat voor elkaar te krijgen?

zoals velen moet ik vaak mijn emailadres intypen. Het lijkt me handig om een toets, die ik niet gebruik, zo toe te wijzen dat m’n mailadres wordt geplakt in het tekstveld of word-bestand waarin ik het graag wil hebben. Is hier een programma of een mogelijkheid binnen windows 7 voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In gebruik in Firefox een Add-on geheten Autofill Forms. Daarmee kun je een profiel maken dat met Alt-J het e-mailadres invult.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt! zelf gebruik ik chrome, maar ik heb daar ook een autofill add on gevonden.