Hoe kan ik zoeken naar specifieke apps in windows 8 store?

Kan ik ook in een zoekbalk o.i.d. zoeken naar specifieke apps binnen de Windows 8 app store?

Bijvoorbeeld, dat ik "running" intyp om apps die met hardlopen te maken hebben te vinden, of dat ik de naam van een bepaald tv programma intyp om de app van dat programma te vinden.

Nu is alles vanzelf gesorteerd op categorie (bijvoorbeeld Nieuws & Weer), maar het duurt natuurlijk heel lang om duizenden apps door te scrollen om de app die je zoekt te vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

bij de store van windows 8 sleep je aan de zijkant (rechts) die balk in. Bij touch met je vinger, anders met je muis rechts boven in de hoek staan en dan naar beneden bewegen met je muis. Op die balk staan onder andere zoeken, start apparaten en instellingen. Klik op zoeken. Typ hier je zoekwoord in. Zoeken in een appilicatie kan altijd zo. Ook bij bijvoorbeeld de muziek en video appilicatie die al geinstaleerd bij het windows 8 start scherm.
Als je een appilicatie wil zoeken die je al hebt geinstaleerd, ga je op het startscherm staan en klik dan op zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

u gaat naar de store en drukt vlaggetje+c in gaat naar zoeken en tikt in wat je zoekt